343 571 odsłon

Zgubiło go zdjęcie z marihuaną

Młody mężczyzna czule obejmujący dwa krzaczki „trawki” – to zdjęcie zgubiło swojego właściciela. Policjanci znaleźli je w domu pasera, który wystawił na internetowej aukcji kradzioną kamerę. Teraz mężczyzna odpowie za hodowanie marihuany, chociaż uprawę znaleziono tylko na fotkach.

Policjanci ze Słupska na jednym z internetowych aukcji znaleźli kamerę. Nie było wątpliwości, że sprzęt został wcześniej ukradziony. Policjanci dość szybko dotarli do 30-letniego mężczyzny, który sprzęt wystawił.

Przeszukali jego mieszkanie, i znaleźli pirackie oprogramowanie na 128 płytach CD. Po dokładnym przeszukaniu komputera funkcjonariusze znaleźli zdjęcia sadzonek marihuany, w tym jedno, na którym uśmiechnięty 30-latek czule obejmuje dwa okazałe krzaki konopi.

Po przesłuchaniu mężczyzna przyznał się do hodowania narkotyku dwa lata temu, jednak upiera się, że robił to tylko na własny użytek. Mimo wszystko za swą „uprawę na zdjęciach” odpowie przed sądem.

Źródło: Głos Pomorza



Dodaj szybki komentarz


  Jeżeli masz już konto Zaloguj się

Komentarzy: 92

  1. avatar
    WIADRO

    haha :)

  2. avatar
    Dn,ddd

    sam nie wiedzial bym jak z tego wybrnac , a no wlasnie przeciez to zdjecie mogl zrobic sobie na zachodzie . nl <3

  3. avatar
    paląca

    Chodź jest nielegalna to i tak wszyscy palą i palić będziemy!

  4. avatar
    paląca

    Powiem tak

    Zalegalizować! Sadzić później palić!

    ..to murowany haaaj

  5. avatar
    Bas Tajpan

    fajne

  6. avatar
    maho

    „policjanci szukają mojej ganji za sceną,
    nic nie znajdziecie!zakopałem ją pod ziemią 😉
    jaramy jaramy, to jest naszą domeną!”

  7. avatar
    Kebcio

    użytkowniku „Stop!” popełniłeś błąd w wyrazie marihuana i jeszcze poprawiasz innych ? śmieszny jesteś

  8. avatar
    kOSTUCHA

    SADZIĆ!!! PALIĆ!!! ZAREGALIZOWAĆ!!!

  9. avatar
    Stop!

    JPRD…. Najdziwniejsze, że więksość z was robi tak rażące błędy ortograficzne, że to jest poprostu niepojęte! „kórwa” Co to ma być? Założe się, że większość z was nie widziała konopii na oczy. Stop z leglizacją! Koniec z dziećmi marichuanny! To tyle ode mnie…

  10. avatar
    aaa

    na tytoń jest zgoda bo „ściemnia” umysł, a konopie „rozświetla” a ciemną masą lepiej rządzić

  11. avatar
    marlonblanto

    ja juz 12 lat smaze ziółko i nie odczówam skutków ubocznych a tym pardziej jakiejs schizofremi!!! 😉 sadzic ,palic,zalegalizowac!!!!

  12. avatar
    kokospokowczoko

    ojkjde
    kurwa dokładnie!! tu komuś 15 gram tu 7 sadzonek ….pytam sie……GDZIE TO KURWA JEST?
    jak to gdzie ..z powrotem w „obiegu” albo jarają gdzieś sami kurwy policyjne

  13. avatar
    kokospokowczoko

    Mógł spalić Frana ,że to jest jakiś fotomontaż ,że oni chcą go wrobić itp prze ch*j bandyta z niego ….w ogóle nie powinien robić takich fot itp .jak bym robił takie coś (a nie robię i nigdy nie robiłem i nie mam zamiaru robić) to bym pełną konspiracje odpierdalał tz, Ej krzaczki cicho rośnijcie bo ktoś usłyszy 😀 Pozdro

  14. avatar
    flacha85

    patologia!!!

  15. avatar
    krzysiu

    mi ostatnio na działkę wbili że niby hoduje trawę… hoduje ale swój tytoń mało brakowało a musiał bym z smutnymi na komende jechać…

  16. avatar
    wuujo

    ale te kurwa pirackie płyty to sobie mogli darować …
    każdy ma w domu coś zgranego na na CD / DvD (pirata)
    Ale mógł chociaż powiedzieć że te krzaki były w Holandi podczas wakcji 😀

  17. avatar
    Bezprawie

    chora jazda…
    kraj złodzieji, debili, skorumpowanych szmat…!
    TYLE!

  18. avatar
    marihuana

    kurwa no jak tak można marihuana nikogo nie zabiła a jest zakazana zioło było jest i będzie i koniec kropka nikt nam tego nie zakaże pozdrawiam wszystkich co jarają cały czas i są w gangach HWDP ♥♥♥

  19. avatar
    randomGuy

    Jea koleś na zdjęciu jest niedojebany xD … szerzy większy przypał niż moja babcia :P.

  20. avatar
    ojkjde

    psy trawę zbierają a potem sami na komendzie jarają

  21. avatar
    hah

    miał 2 argumenty a nawet 3
    1.Foto shop
    2.sztuczne krzaki
    3.że był np w Czechach
    A w ogóle po co mu pyrali komputer ??

  22. avatar
    HWDP

    HWDP JEBANE PAŁY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  23. avatar
    KOSTEK1910RTS

    DO TEGO GOŚC ZE ZDJĘCIA MOGŁ SIE UPIRAC ZE TO TYLKO IMITACJA I ZE KRZAKI BYŁY SZTUCZNE, KTO BY MU TO UDOWODNIŁ???

    SADZIS, PALIC, ZALEGALIZOWAC !!!

    A PO LEGALIZACJI, ZAPRASZAM DO SWOJEJ WLASNEJ SIECI COFEE SHOP’OW :d

  24. avatar
    KOSTEK1910RTS

    CHWDP !!!
    JARAŁEM, JARAM I BĘDĘ JARAŁ !!!
    JEŚLI KOMUŚ TO NIE PASUJE, NIECH MNIE ZABIJE !!!
    CORAZ BARDZIEJ ZACZYNA MNIE WKURWIAC TEN PROBLEM, BO MOIM ZDANIEM JEST TO WIELKI PROBLEM !!! KTO DAL IM PRAWO ZEBY MI ROZKAZYWALI I MOWILI CO MOGE A CZEGO NIE ?! TO MOJA PRYWATNA SPRAWA !!! NIE DOŚC ZE MUSIMY PŁACIC PODATKI ZA TO ŻE ŻYJEMY, TO JESZCZE PROBUJA NAM WSZYSKIEGO ZABRONIC !!! JEŚLI NIKOMU NIE WYRZĄDZAM KRZYWDY ANI SZKOD, TO NIECH SIE ODEMNIE OJEBIĄ !!!
    SKORO NIE CHCA ZALEGALIZOWAC ZIOŁA, TO JA ŻĄDAM ZEBY ZDELEGALIZOWALI PAPIEROSY, KTORE SA SMIERTELNIE TRUJACE !!! NIE PODOBA MI SIE ZE MUSZE WSZEDZIE WDYCHAC DYM NIKOTYNOWY !!! I TAKIM LUDZIOM, KORZY MI SZKODZA NA ZDROWIE, NIKT NIC NIE ZROBI !!!
    JEBAC CAŁY POLSKI RZĄD, TYLE MAM NA JEGO TEMAT DO POWIEDZENIA !!!

  25. avatar
    ojlok

    Tempaki po co legalizować większy zysk dla dilerów takich jak ja ;P

  26. avatar
    schizofrenia po marysce

    poczytajcie sobie wszechwiedazacy jaka jest prawda otoz zielone, wywoluje schizofrenie i nie ma co sie klocic, jest to fakt dobrze sprawdzony. Jestem za legalizacja, ale fakt pozostaje faktem.

  27. avatar
    ganja

    SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ !!!

  28. avatar
    norbi

    je….. polskie prawo

  29. avatar
    steve

    holandia d

  30. avatar
    steve

    mam 2 ary zielska

  31. avatar
    Piotrek

    Dla mnie to bez sensu, marihuana jest rośliną która rośnie naturalnie. Jakiś czas temu czytałem na temat rosliny która niszczy komórki rakowe ale koncerny farmaceutyczne zadbały o to aby została genetycznie zmodyfikowana ;/ nosz kurwa mam dosć tego że kazdy decyduje za mnie co będzie dla mnie najlepsze

  32. avatar
    Jestem za ;D

    Chorzy jacyś !!
    Na własny uzytek mozna miec 1 drzewko…no dobra…mial dwa !
    Ale nie dilowal ani nic !!
    Nie powinni go karac !!!
    ;/

  33. avatar
    Anonimek

    Sadzee 😛 w Polsce w 😛 (nie powiem dzie)

  34. avatar
    LEGALIZACJA KONOPI

    JUZ Nie dlugo bedzie Legalizacja Konopi…Szykujcie TOWAREK bo bedzie jazda

    Konopia Team

  35. avatar
    sikor

    to nie pojete idz sie leczyc !!!

  36. avatar
    Milicjant

    A najlepsze jest to ze każdego z nas morze to spotkać bo kupisz coś od kogoś taniej nie bd wiedział ze to jest kradziona rzecz myślisz ze nic ci nie grozi sprzedajesz ta rzecz i już jesteś paserem jeszcze do tego znajda u ciebie jakieś płyty stare z grami i programami i maja za co cie wsadzić za paserstwo i za pirackie oprogramowanie.

  37. avatar
    Milicjant

    Teraz wiem za co place podatki! Policja siedzi przed komputerami i szuka na akcjach kradzionych rzeczy które i tak są parokrotnie mniej warte nisz ten czas który im zajmie znalezienie czegokolwiek kradzionego na akcjach. pamiętajcie ze to 1 policjant nie robi przeszukanie mieszkania i komputera zajmuje z 2 dni i robi to z 5 policjantów wiec 5×100=500×2=1000 wiec łatwo możemy sobie to obliczyć ze samo przeszukanie mieszkania kosztowało policje 1000zł a wiadomo sędzia jeszcze dostaje kasę prokurator itp. podliczając cała akcje to bd z 10tyś zamiast za te 10tyś złapać prawdziwych przestępców a jeszcze koleś morze dostał kare wiezienia a o kosztach wiezienia nie bd się wypowiadał bo to są kolosalne pieniądze za każdy dzień wiezienia, mam nadzieje ze on nie siedzi w wiezieniu tylko odpracowuję społecznie.

  38. avatar
    lolek

    to prawo polskie jest popierdolone no i co pochwalił sie i jebac to niech se ma a nie kórwa do helikoptera i poszukiwania bandyty pojebało was kórwa sadzic palic zalegalizowac szybko bo prochy zjadajom

  39. avatar
    205ogarek

    Kurde no karac za ładne krzaczki .Powinni zalegalizowac trzeba było wybrac Ruch Palikota ,,Sadzic Palic Zalegalizowac”

  40. avatar
    PPP

    ale wy kurwa niektorzy pojebani jestescie ze masakra :/

  41. avatar
    theptok

    Do policji,dlaczego włamujecie sie do domów i kradniecie rosliniki?dlaczego nakładacie kary za roślinki które nie sa narkotykiem tylko używa sie ich w aptekach i ogólnie w medycynie?

  42. avatar
    ad

    no debil , mgl powiedziec ze to plastikowe byly :)
    taka tam ozdoba na parapet

  43. avatar
    sol

    jebane kurwy

  44. avatar
    ???

    debil…

  45. avatar
    zacioagnij sie

    roslin kurwa nie moze gosc hodowac do huja ciekawe ile dostal wiezenia pewnie mu dojebali huje 10 20 lat suki

  46. avatar
    FAN

    SADZIC PALIC ZALEGALIZOWAC !

  47. avatar
    ...

    ciekawe czy ususzył to i spalił he

  48. avatar
    ozi

    taa zdjecie to fotomontaz bym mowil:D

  49. avatar
    ozi

    ahaaha co za koles wystawil ukradziona kamere mogl chociaz wstawic zdjecia z neta z innym kolorem obudowy, i to chyba normalne ze jak sie ma krzaki to sie je obejmuje i zachowuje w sposob specyficzny inny niz do innych roslin, to taki szacunek za jej zycia zeby jej odplacic ze za chwile ja brutalnie zetna ususza i spala albo sprzedadza i spala, z reszta sie smieje ale nieprzyjemna akcja jak Ci zabieraja plyty ze to niby pirackie nagrania napisza w artykule tyle i tyle plyt a Tobie sie wydawalo normalne ze masz tam tych pare oryginalow i reszte ponagrywana zerznieta z neta o ale widze ze sprzed roku post wiec mysle ze ten agent juz zdarzyl odpokutujacego i oczyszczajacego od niemilych wspomnien z wladza krzaka przerobic przez pluco xD
    niczego nie propaguje, kazdy odpowiada za swoje czyny

  50. avatar
    Palacz :)

    **J im do tego niech sobie hoduje 😛

  51. avatar
    Snake

    @haha
    Ty jesteś kretyn,
    To, że mają fotki, a nie znaleźli towaru o niczym nie świadczy. Może kiedyś miał, ale mu zgniło, zjadł byle co.
    GED ma rację.

  52. avatar
    hardCore4live13

    …co za typ!! jak mozna byc tak glupim by dac sie zlapac praktycznie na wlasne zadanie Poza tym,to jak moga Cie skazac,skoro to tylko zdjecia a jesli chodzi o mnie to gowno nie dowod… ; /

  53. avatar
    haha

    @GED: ale z Ciebie idiota. Słyszałeś kiedyś, żeby ktoś był skazany za to, czego jeszcze NIE zrobił?? 😀

  54. avatar
    omg

    co za cymbal, po co on sie wgl przyznawal? hahah sam sobie kolo dupy narobil…

    trzeba bylo im pokazac ,,I,,(^.^),,I,, i spytac czy maja jakies dowody, np. ze zdjecie nie jest fotomontazem? 😉
    Pozatym nic nie mial, wiec nie mogli mu nic zrobic. sam sie wpierdolil.

  55. avatar
    GED

    CO? jak to od kiedy prawo działa wstecz ? JAK ON MOŻE ODPOWIEDZIEC ZA UPRAWE CZEGOŚ CZEGO JUŻ NIE MA ???

  56. avatar
    ???

    shushsuhsush hahahaha , ale debil ja pierdole…

  57. avatar
    hwdp

    Idioci jebani!! HWDP!! Psy pierdolone!!

  58. avatar
    tyMon

    tu nie chodzi o konopie tylko o paserstwo ;]

  59. avatar
    Cooki

    Przecież to bzdura jakaś a wy łykacie to jak kaczor ciepłe kluchy. Konopie można chodowac legalnie do pewnego stadium rozwoju a mianowicie samo sadzenie czy posiadanie staje się nielegalne jak konopia ma thc. a zdjęcie przecież mogło zostać zrobione w Holandii ..

  60. avatar
    aaaa

    co to za przyjemność palić legalną trawę . po wódce boli na głow a po papierosach psujemy płuca a po trawce jest wesoło aecz czasami nas kaktus jest fajnei

  61. avatar
    Jarek

    Sadzic Palic Zalegalizowac ! Zajmijcie się gwałcicielami i mordercami, a dajcie spokój dla dobrych chłopaków!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kiedy to się wkoncu skonczy. http://www.youtube.com/watch?v=ERChf3CzPEw

  62. avatar
    Kamil

    ja pierdole . jarania na 2miesiące ..

  63. avatar
    kisiel

    ja mam ziele w domu hehe mysle rze tej strony nie obejzom paly

  64. avatar
    Maria Konopnikck

    …czemu ja nie mogę palić oni mogą wóde chlać…???

  65. avatar
    Nicetka'

    Najlepsze co mógł ktokolwiek stworzyć to Marijuana… Pełen chillout i te sprawy… MASZAKŁA… 😀

  66. avatar
    canabicup

    smieszne jest dlamnie policja az zdjecja zrobione w holadi w domu jak pale tez mnie ukarzom to juz przesada

  67. avatar
    astrolog

    czemu ludzie są tacy pojebani? A ta trawka to się dla chomików nadaje. Kiepski ogrodnik …

  68. avatar
    dawid

    buehehehehehe to maja byc „okazale krzaki” hehehe

  69. avatar
    dawid

    buehehehe „okazale krzaki”

  70. avatar
    Nina

    sadzić, p a l i ć, ZALEGALIZOWAĆ!

    Marysia nie jest zła! 😀

  71. avatar
    jeszczeraz lol

    ale bzdury lol

  72. avatar
    noobody

    Sadzić, pALIĆ, ZALEGALIZOWAĆ! Pamiętajcie o marszach w MAJU!!!! Milion Marijuana March 2011

  73. avatar
    konko

    @ja z 5.38 PM
    Hahaha jak się nie znasz to nie gadaj. To żeńskie ;d

  74. avatar
    Dawid

    twoja stara zapierdala

  75. avatar
    Ziołooo

    LEGALIZACJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  76. avatar
    ja

    co za mul na dodatek to rozliny meskie hahah ludzie maja talent

  77. avatar
    koko

    so what . ? i don’t understand this

  78. avatar
    faza

    zalegalizować;p

  79. avatar
    niewazne

    jest alkohol – sa patologiczne rodziny, ojcowie bija matki, ludzie sa agrsywni. A wy skrociliscie zycie szczesliwego czlowieka, katolicy… Bog dal nam wolna wole, co z tego? Niektorzy moze chca inaczej spedzic zycie. Nie pijac alkoholu (ktory bardziej szkodzi i jest bardziej nie bezpieczny, pod wplywem marihuany ludzie nie sa agresywni, nie robia „glupot”… wiedza co robia, a pijana osoba?… sami sobie odpowiedzcie). zalegalizowac!

  80. avatar
    Kolumbus

    Stop Konopnej Prohibicji !!!
    Przed czym oni chronia ludzi???
    Przed konopiami
    HAHAHAHA
    Konopia szkodliwa jak pietruszka wiec niech mlodziez uwaza bo po paleniu zglodniec i poczuc sie lepiej oraz zaczac myslec trzezwo
    UWAZAJCIE lepiej wodeczka papierosek akcyza zyski z akcyz dla rzadu polskiego 22mld rocznie NARKOPOLSKA chodz oficjalnie nei ma narkotykow a Konopia z definicji pod narkotyk nie podchodzi !!!

  81. avatar
    WolnaKonopia

    Palimy lolki nie palimy głupa ! xD

    Jak Bym wstawił to zdj to bym też spodziewał sie Gestapo(Policji) he 😀
    Także sam bym to spalił jak najszybciej . Ale by była dobra pizda 😀

  82. avatar
    ikuu

    Panie Policjancie

    JP !

  83. avatar
    zbiku

    panpolicjant ty zjebie jeden :/…

  84. avatar
    : PPP

    Koleś mógł powiedzieć że to była samosieja ;d

  85. avatar
    panpolicjant

    Dobrze tak chujowi HWDP (HUJ W DUPE PALACZOM)

  86. avatar
    JEBAC PSY

    LEGALIZE WOLNEJ KONOPI !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  87. avatar
    afag

    co za debil mogl mowic ze to nie faja tylko kwiaty z nasion z karmy dla papug i wszystkiego sie wyprzec , a debil sie przyznal

  88. avatar
    barausiak

    tak słyszalem ale jebać to !!!!!!! scierwo jeabne !!!!!!!

  89. avatar
    barausiak

    odlocik na calegoo mojj kolegooo; dd

  90. avatar
    jaramy.

    sprawa za byle co..;/ ten kraj schodzi na psy -.-

  91. avatar
    jamal

    pierdooole XD
    zajebista sprawa ;D … to że zajebiście się po tym czujesz ; )))

  92. avatar
    jajaja

    rotfl2

Polecamy: Bangla Wall